Jako Niezależny Serwis BMW i MINI oferujemy m.in.:
- Kompleksowy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny
- Przeglądy okresowe, wymiana olejów, filtrów oraz płynów eksploatacyjnych
- Naprawy i bieżąca konserwacja układów hamulcowych
- Wymiana elementów zawieszenia
- Geometria kół
- Naprawa osprzętu silnika
- Serwis układów klimatyzacji R134a oraz R1234yf
- Naprawa układów wydechowych
- Serwis skrzyń automatycznych oraz rozdzielczych X-Drive
- Inne, specjalistyczne naprawy mechaniczne
- Wymiana rozrządu
Diagnozujemy usterki układów rozrządu oraz wykonujemy ich okresową wymianę. Kompleksowy serwis elementów rozrządu wykonujemy zarówno w silnikach benzynowych BMW oraz MINI m.in. N20, N43, N46, N52, N53, N54, N55, S55, N63, S63, B38, B48, B58, N13, N14, N16, N18 etc. oraz silnikach wysokoprężnych – Diesla m.in. N47, N57, B37, B47, B57, M57 etc.
- Remonty / regeneracje silników.
Jako Niezależny Serwis BMW przeprowadzamy również kompleksowe regeneracje / remonty silników benzynowych oraz wysokoprężnych po zerwaniu łańcucha rozrządu, uszkodzeniu uszczelki pod głowicą, zatarciu silnika, zalaniu lub innych niestandardowych przyczynach uszkodzenia układu korbowo-tłokowego.
Konieczność remontu silnika i związanego z nim m.in. ponadnormatywnego zużycia oleju lub nieprawidłowej kompresji może wynikać z naturalnego zużycia podzespołów takich jak uszczelniacze zaworowe, pierścienie tłokowe czy gładzie cylindrów. Konieczność wykonania rewizji silnika często konieczna jest z powodu nieprawidłowych, zbyt długich interwałów wymiany oleju silnikowego lub stosowania niskiej jakości płynów eksploatacyjnych oraz części.
- Regeneracja turbosprężarek
Diagnostyka usterek turbosprężarek oraz ich przyczyn. Wymiana uszkodzonych komponentów układu doładowania m.in. wirnika, łożysk ślizgowych, uszczelnień, zmiennej geometrii, wałka turbosprężarki, układów sterowania, zasilania oraz spływu oleju etc. Turbosprężarki w czasie regeneracji są czyszczone ze wszelkich osadów, nagarów i zanieczyszczeń powstałych w trakcie eksploatacji. Rdzenie turbosprężarek są wyważane, a każda poddana regeneracji turbosprężarka jest finalnie testowana na stanowisku pomiarowym
- Serwis automatycznych skrzyń biegów
Okresowy serwis polegający na wymianie oleju oraz filtra automatycznej skrzyni biegów, diagnoza usterek, serwis/naprawa układu mechatroniki sterującej, wymiana sprzęgła hydrokinetycznego - konwertera, usuwanie przyczyn nieszczelności, wycieków, adaptacje skrzyń biegów. Serwisujemy skrzynie biegów ZF 6HP 8HP, Getrag, GM oraz Aisin, DCT, DKG, SMG
- Regeneracja filtrów DPF
Ocena ogólnego stanu pod kątem uszkodzeń mechanicznych oraz stopnia jego zanieczyszczenia. Weryfikacja ciśnienia zwrotnego na filtrze DPF, chemiczne czyszczenie filtrów w czasie którego rozpuszczane i wypłukiwane są złogi sadzy, popiołu, resztek oleju silnikowego i innych zabrudzeń. Zabiegi regeneracyjne filtra DPF dają możliwość powrotu układu oczyszczania spalin do pełnej sprawności
- Regeneracja katalizatorów SCR NOx
Chemiczne czyszczenie katalizatorów w czasie którego usuwane są zanieczyszczenia w postaci resztek oleju silnikowego, płynu chłodzącego czy skrystalizowanego mocznika pochodzącego z płynu AdBlue
- Regeneracja układów wtryskowych
Diagnostyka nieprawidłowości działania układu wtryskowego silników benzynowych oraz Diesla. Weryfikacja stanu wtryskiwaczy, wymiana oraz regeneracja. Czyszczenie układów paliwowych, regeneracja pomp wysokiego ciśnienia CR, serwis okresowy
- Naprawa i regeneracja skrzyń rozdzielczych VTG X-Drive
Diagnozujemy usterki, wykonujemy rewizje oraz naprawy skrzyń rozdzielczych VTG w napędach X-Drive. Wykonujemy również okresowe serwisy skrzyń rozdzielczych VTG polegające na wymianie oleju, diagnostyce komputerowej i kontroli podzespołów, mające na celu zapobiec częstym awariom występującym w tych układach.
POZWÓL NAM ZATROSZCZYĆ SIE O TWOJE BMW,
ZAUFAJ OPINIOM KLIENTÓW KTÓRZY JUŻ ODWIEDZILI NASZ NIEZALEŻNY SERWIS !
Zapraszamy do kontaktu tel. 600-200-341 lub e-mail: biuro@andrew-performance.pl